17 Februari


Känns kul att kunna ha tid att blogga igen! Jag har massor med fler saker att skriva om, men det postar jag imorron, under min första lediga dag på mycket länge. Nu ska jag svara på en månaders gamla kommentarer, titta lite på TV, äta något och ta en redig dusch.

Jag har även gått tillbaka till min gamla bakgrund då jag gillade den mer, imorron kommer en ny playlist också för den jag har nu har inte funkat på flera månader. Dumt av mig.

Sedan måste jag tacka Gabriella för att hon sa att Elin Kling har börjat blogga på Kanal 5 istället. Det hade jag nog kommit på mycket senare annars.

Imorron kommer hela min månads shopping, det jag minns att jag köpt i alla fall. Men även en rejäl uppdatering om festivalerna i sommar samt att jag ska ta tag i Fixa Outfiten. Men även mycket mer, stay tuned!

Förresten har Britney släppt Break the Ice som nästa singel. Jag som tyckte det skulle vara Toy Soldier :(
Kommentarer
Leylah

haha its cool! ;) Skönt att du är tillbaka! :)

2008-02-17 @ 23:18:57
URL: http://leylah.blogg.se
Susie Kate Mela

Bättre sent än aldrig :P Jag trodde faktiskt det var en tattoo!

2008-02-18 @ 00:50:36
URL: http://candykate.blogg.se
Fian

Leylah: Tack tack (:

Susie Kate Mela: haha ja det talesättet passar ju nu! Jag skulle vilja ha en chest piece men jag kommer nog aldrig våga det. Därför är det halsbandet ett bra komplement :P

2008-02-18 @ 01:14:21
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0