20 Februari


image1227


Denna dagen var bra rätt igenom. Det har hänt bara bra grejer, tillexempel så glömde jag att gå till tandläkaren igår så jag ringde idag och jag behöver inte betala någon avgift för det. Super!

Dessutom ringde det en himla trevlig kvinna från Gallerian, eller Synk Casting kanske det var. De ville ha med mig på Casting imorron om att bli Gallerians vårmodell. Då kommer man få synas på hela den stora väggen. Det sköna är att jag inte är ett dugg nervös. Jag skickade in lite bilder på skämt bara för att se vad som händer. Hon uttryckte sig som "Du är en av dem som vi verkligen vill ska komma imorron", hon sa det innerligt också, inte mekaniskt, så det känns ju himla najs.

Sen fick jag panik, mit hår är ju fortfarande Mr. Carrot, helt orange, jag avfärgar sakta men säkert därför går jag runt så. Så att mitt hår inte blir förstört. De kommer säkert välja bort mig pga hårfärgen. Eller så måste jag göra som med Chili, tona det i en brun nyans. Och bleka efter, vilket sliter på håret. Äsch, jag går dit imorron och ser vad dem säger.

Här är bilderna jag skickade in, inte allt för seriösa va?

image1228

image1229

Spännande! Spännande!
Kommentarer
Johanna

Jag håller tummarna för dig!
Kick ass! :D

2008-02-21 @ 03:21:03
URL: http://JohannaRoyale.blogg.se
Patsy

You Go Fian!! Fan va gymt!! Jag håller alla mina tummar för dig honey!! Kisses Pats!

2008-02-21 @ 12:17:17
URL: http://www.patsydarling.blogg.se
skittie

ooh.. jag han ju inte se hur du såg ut i morse men det är klart det går bra. ^^

2008-02-21 @ 13:53:19
Fian

Johanna: Jag tror dina tummar hjälpte :P Det gick super!

Patsy: Dina fina tummar hjälpte mig massor! Det gick super men det vet du redan. Imorron (idag) kommer jag vara som klistrad på Gallerian.se hahaha

Skittie: Man skulle vara neutal så det var inget speciellt.

----

Förresten, varför har typ bara mina allra närmaste kommenterat detta inlägg. Tråkigt :P

2008-02-22 @ 04:24:40
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0