Christian Louboutin Spring/Summer 2008


image1285

Ni kanske undrar varför jag uppdaterar en massa vår och sommarkollektioner så här sent. Jo det är därför att jag tycker att det är nu man egentligen ska prata om vad man drömmer om att ha på sig. Det är ju faktiskt vår snart. I September 2007 var jag inte ett dugg intresserad av vad man ska ha på sig nu. Lika lite intresserad är jag över Pree-Fall 2008. Man får ju ånget av bara tanken.

Nu har turen kommit till vår alls Christian Louboutin. Jag brukar säga att mannen är makalös. Men nu vet jag inte, tycker hans vårkollektion saknar en slags röd tråd, fantasi och stil. Känns lite tafatt. Hela kollektionen kan ni se på Style. Ovan ser du skorna jag skulle kunna tänka mig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0