Kändisarna vågar, vågar du?


Med inspiration från Patsy Darling
image1381image1380

Paris Hilton och Kim Stewart vågar sticka ut



Heart Shaped Sunglasses

Det är många trender som säljs i butikerna men aldrig riktigt kommer ut och används. Du har säkert köpt mer än ett plagg och tänkt "Gud vad fin" eller "Shit vad annorlunda" och köpt den, men aldrig riktigt tänkt/vågat använda den?

Det verkar bli så med hjärtbrillorna. De är slutsålda på Top Shop, Urban Outfitters och dELiAs. Men hur många ser man på stan med dessa brillor? Ingen. Bella (jag brukar kalla henne min stylist, hon är grym!) sa till mig för redan ett år sen att hjärtbrillorna skulle komma tillbaka snart (för ja, det har varit en trend tidigare som alla andra trender). Jag hoppas hon får rätt, det blir roligare så. Vill du ha ett par hjärtbrillor? Du finner dem på Fred Flare.

Om du inte vågar brillorna, så vågar du dessa:
Klicka för att komma till produkten
image1383image1384
image1386image1387image1388



Shutter Shades

Ni alla har säkert sett Kanye West video Stronger vid det här laget. Själv vill jag bara spy på låten för jag är så nedrans trött på den. Så här säger Kanye om videon: Stronger is also a fashion statement. Its for people like us, who dress fresh and like fly shit. And if you dont like the song, than more than likely you don't know how to dress either. Jag har egentligen aldrig gillat den låten, så tydligen vet jag inte hur man ska klä sig. Nejnej. Kanye är så jävla självgod och stöddig att han gärna också kan få smaka på min magsyra. Dock gillar jag det mesta han levererar och hans konsert på Stockholm Jazz Festival 2006 var en av de bästa. Mäktigt. Han är en sorglig person.

image1389

För att återgå till brillorna. Under Kanye West egna efterfest på MTV Video Music Awards 2007 så fick alla besökare ett par vita ex. Vill du ha ett par? De finns på Shutter Shades. Snacka om att de måste få en storartad ökning av försäöjningen tackvare Kanye. Om han inte har ett finger med i spelet? Det orkar jag inte kolla upp nu.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0