Snake, Python, Alligator, Crocodile


image1366

Den från VBH måste jag ha!!!

Kärt barn har många namn. I vår kommer leopard, zebra och andra animala mönster få ge vika för det som vi i Sverige brukar kalla för ormskinn. Jag förstår att många av de mest fashionabla märken alltid har ormskinnsmönster på sina prylar för att det är glamour och, enligt mig, tantstatus. Man tycker ju att alla stora märken har tantstatus, tills man fördjupar sig.


I alla fall, jag tycker det är extra mycket ormskinn i år, överallt, skor, väskor, jackor, och som ovan clutche$$$.. Det är som att branchfolket sagt "Jag men nu gör vi såhär...". Och så gör alla likadant. Det kan ju inte vara en coincidence.

Men du och jag har kanske inte lust att punga ut tusentals kronor på en -underbart fin- modefluga. Därför har jag nedan hittat några budgetalternativ på Asos. Fast det kommer nog snart någon med lite mer colour$$$..

Klicka på bilderna för att komma till respektive produkt.

image1369image1370
image1371image1372
Kommentarer
HELENASCITY

snyggt!

2008-02-26 @ 23:35:41
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Fian

Tusen tack (:

2008-02-27 @ 04:06:01
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0