Fixa Outfiten #6


Mer Office åt folket. Skorna för denna omgång kommer nämligen också där ifrån. Bara för att mina favoritrosa försvann så vill jag nu se hur ni matchar dem gula bäst. För den som vägrar göra en outfit med gul så får ni använda de svarta med läder (inte lack) och de silvriga. Lycka till!

Regler:
Du måste tyvärr ha en blogg för att kunna delta.
Skicka in era bilder till: [email protected] - Ange vilken blogg du kommer från!
Jag vill ha bilden i 500x500 pixlar, om ni använder Paint eller ett annat program där du inte vet hur stort 500x500 är så kan ni spara den här bilden och sudda bort det gamla.
Det är du som bestämmer exakt vad du vill ha till skorna. Nytt, gammalt, eget, det finns inga krav på att kläderna och accessoarerna i fråga ska kunna köpas just nu. Och sist Inga ritade kläder och skorna i sig måste vara med i slutresultatet. Lycka till!

Pris utlovas!
Jag vill ha ditt bidrag senast Lördagen den 9 Februari kl 18.00

Ni kan använda klackarna i eran outfit, men om ni vill ha en bättre vinkel så kan ni klicka på klackarna ;)

image919image920image921
Kommentarer
Lexie

fin blogg :) ha en bra kväll!

2008-01-12 @ 19:20:30
URL: http://musicofc.blogg.se
Fian

Tack desamma!

2008-01-12 @ 20:51:52
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0