Fredagens festligheter


image1044


I fredags fyllde min livspartner 19 år. Vi är inte homosexuella, men vi tycker om varann väldigt mycket. Jag snackar om Bella såklart! Vi var som sagt på H62 och Klubbfolket. Jag hann inte vara med på den gulliga middagen innan utgång. Men jag slänger upp bilder i alla fall. Bara för att Bella har fixat så himla fint. Vi dansade på väggarna, var svettigare än någonsin, sprang och käkade hamburgare mitt i natten. Människor närvarande; Alison, Anya, Bella, Frida, Elli, Carro och jag ^^

Jag är fortfarande supertrött, men nu har jag i alla fall flyttat till Värmdö, så då blir det nog lättare att sova. Aldrig mer Hökmossen alltså. Känns mycket mycket mycket konstigt.

Förresten ser jag så jävla brun ut på första bilden. Grejen är den att jag har ju en massa rouge. Men jag är liksom brun i hela fejset, pannan. How come?


Kommentarer
Amända

Fan vilket suveränt halsband du har!

2008-01-23 @ 17:18:56
URL: http://amheni.blogg.se
bella

hihih

men min hand ser brutalt läskig ut men de är okej

2008-01-23 @ 19:39:44
URL: http://bellishsmellish.blogg.se
Anonym

Hejdu, jag vet att det bara räknas en röst per IP-adress, men man kan rösta om igen varje ny vecka förstår du. :) Take care!

2008-01-23 @ 21:19:30
Leylah

shit va mysigt ni verkar ha de :D o du måste vara den coolaste personen jag någonsin sett :D

2008-01-23 @ 23:33:46
URL: http://leylah.blogg.se
Sandra

Shiet! Hetaste dukningen
Vart har din vän köpt my little pony-grejset?

2008-02-04 @ 06:37:44
Fian

Amända: Tack så mycket

Bella: Ja det har jag också tänkt på, typ dvärg, där alla fingrar är lika långa :P

Leylah: Jag blir överröst med smicker, tack så mycket,
jag vet inte vad jag ska säga. Du gör hela min vecka ska du veta. Även fast det är en gamal kommentar hehe.

Sandra: Jag hade en liknande på min inflyttningsfest hehe, och kommer ha en sån när jag även har 5årskalas. Vi har köpt dem på Ica Kvantum :P:P

2008-02-17 @ 22:57:17
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0