16 Juli


Ja det är mitt i natten! Jag är ledig imorgon, (hoppas jag).. TACK OCH LOV. Har inte vart ledig på 10 dar i rad nu typ? Fan asså. Så kollar man runt på lite olika bloggar och märker att hela blogg.se är invaderat av en massa störda småbarn och äckliga sthlms töntar nuförtiden? Fy fan va irriterande. Jag hatar dem.

"Jag tycker att Systemet ska sänka åldern till 18, för man kan ju lika gärna bli full på krogen". Ja meningen är väl att barpersonalen ska avgöra om du drukigt din sista drink eller inte, vilket dem brukar suga på. Men jag tycker tvärt om, höj krogen till 20 istället, och det säger jag inte för att jag är 20 själv. Det säger jag för att folk är så jävla omogna. Fan va skönt att jag aldrig mer behöver träffa på 16-åringar på krogen. För jag kan välja att gå på andra ställen. Och whats up with this? Kissie säger att man borde sänka skatten till 20% för att andra ligger och slappar med bidrag. Gissa vad du gör för att bidra till höjd skatt? Hmmm? Fusket, falskheten och fifflet brukar ligga i överklassen.

Man kan vara rik och framförallt framgångsrik med stil...

Kommer nog snacka mer om detta någon annan dag, för jag är så less på vad Alliansen gör med vårat land. Jag är less på att Stureplans livsstil och allt där i kring glorifieras, och sätts på en slags podie. Vem som helst kan leva det livet, om man vill. Men vill man? Jag är så less på all slöseri, jag tror jag håller på att dö av stress (dödsångest) när det gäller vår planet, ärligt talat. Jag tänker på vad jag gör flera gånger i timmen, som skulle kunna försämra koldioxidtjossan, jag börjar nog bryta ner mig själv psykiskt pågrund av detta. Det har till och med förändrat många av mina vännersrelationer, eftersom folk börjar störa sig på mig.

Nu kommer vi in på ett annat ämne, men det hör ihop. Överklassen = bidrar mer till växthuseffekten. De bidrar mer till allt dåligt i detta samhälle. Och med detta menar jag inte att alla som har det bättre ställt är sämre människor, det finns skithögar i alla klasser. Självklart.



Jag vet inte varför jag blev såhär helt plötsligt. Men det kan ju ha med att göra att klockan är 2 och att jag är jävligt avis på att folk tjänar bra med pengar på skitbloggar.

Jaja, nu tänkte jag egentligen skriva ett glatt inlägg om hur glad jag är över att få åka till mitt kära London igen. Jag och Bella åker dit 12-24 Augusti. Vi åker först till Way out West, hänger i göteborg ett par dagar och sedan flyger från Göteborg till London. Förlåt jorden för att jag kommer flyga igen. Jag lovar att jag ska gottgöra dig!

Kommentarer
Malin

håller med dig. Snygg bild!

2008-07-16 @ 20:28:37
URL: http://mykarma.blogg.se/
Mary Louis

jag älskar ditt läppstift! Det är så där rosa som jag vill ha det, var har du köpt det? :)

2008-07-16 @ 23:19:02
URL: http://rehab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0