Jajusteja. Jag är sjuk.


Jag kan vara med i wet t-shirt competition. Jag har nog aldrig svettats så här mycket i hela mitt liv, det är yuckie!! Men men om man svettas betyder att att febern går ner? Jag har mått lite bättre idag, till och med så att jag har gjort lite nytta. Fast bara lite. Just nu kan jag inte sova, och jag har inte sovit nått på hela dagen. Dock igår så sov jag hela dagen. Men ändå. Jag vill sova, jag är så uttråkad. Jag har så tråkigt att det känns tråkigt att göra några bra inlägg på bloggen. DÅ har man tråkigt.

Det är typ som den här "Jag är så trött att jag inte orkar lägga mig ner när jag sitter på sängkanten". Jag har så tråkigt att jag inte tycker det är kul att blogga. Bloggen är ju till för att jag ska kunna döda lite tid now and then? Vad är mitt problem? Jajusteja. Jag är sjuk.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0