Oh, you don’t know the shape I’m in



Hey hoes and bros!

Vet ni vad? jag blev antagen till Glamours Stiletto Run som är i Kungsträdgården den 9 Augusti. Jag ska springa Heat nr.5 kl 13:00. Men vet ni vad? Jag är i Göteborg då och lever livet, så det var ju synd att jag missar det. Så det är någon annan liten pärla som får vara med istället för mig, vilken lyckans ost. 100 000 kr från Rules by Mary vore inte helt fel :D

De ville att jag skulle ansöka även nästa år, och då ska jag fan vinna skiten :D
Hoppas dem sammarbetar med Betsey Johnson då.


Bild: Bianco
Kommentarer
Mary Louis

jag tycker fan det är lättare att springa i klackskor än att gå vanligt haha

2008-07-24 @ 22:26:05
URL: http://rehab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0