Louis Vuitton Spring/Summer 2008


image1525

Designavdelningen för Louis Vuitton måste verkligen gått på tjack förra året när de designade vårens kollektion. Väskan ovan tillexempel var min favorit, tills jag får reda på att den snygga texten som är på väskan innehåller sexistiska skämt. (Jag är ofta den som inte tycker om att skämta om seriösa saker feminism och nazism, då det finns människor som har offrat sina liv för att du ska få ha det så bra som du har det just nu!) Lyssna på dessa, ska det vara kul?

Every time I meet a woman who can cook like my Mother....She looks like my Father

I?ve been married for thirty years and I?m still in love with the same woman. If my wife ever finds out, she?ll kill me.

image1526Sen kolla på dessa skorna, ska det vara snygg? Nytänkande förvisso, idétorka, någon?

Men jag lyckades ändå hitta två favoritväskor:


Och ett par najsiga skor:






Haha en rolig grej till, Keith Richard på deras startsida:
image1530
Kommentarer
C.

Vilka härliga färger! älskar den lilla röda väskan :)
håller med dig när det gäller texten på den stora väskan. så jävla smaklöst. hur tänkte de?

2008-03-11 @ 09:18:41
URL: http://christie.blogg.se
Mathilda

Så dumt med massa dåliga skämt på väskan :/ Och de där skorna såg ju lite, ja.. konstiga ut! haha

2008-03-11 @ 17:20:48
URL: http://thrillie.blogg.se
Fian

C. Lilaröda? :P

2008-03-15 @ 03:49:32
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0