Vad lyssnar fian på?


Hollywooddiet @ Last.fm

Efter många år av förakt så har jag äntligen skaffat mig en Last.fm. Jag hade fördommar om att man skulle behöva sitta och pilla en massa själv. Men ack så fel jag hade, det var ju bara att ladda ner ett program som sköter allt automatiskt. Skitkul, då kan ni som vill sitta och se vad jag lyssnar på i Realtid! Skit ballt!

Jag har dock iTunes oftast på shuffle, och en massa låtar på min dator om jag inte lyssnar på, Så jag var rädd att musikhistorien skulle vara falsk. Men den ser ut att stämma, topplistan över det jag har jag lyssnat på sedan Februari 2008:



UPDATES: Åh, tydligen lyckades jag luska ut hur man gjorde en slags radio, som blandar de låtar jag har lyssnat på. Så nu finns min musik till vänster, att lyssna på när som helst. Den kommer garanterat inte krångla som kasetten i headern. Skönt för mig att slippa göra en ny kasett då det tar massa timmar, meneeee en ny header vore på sin plats i så fall. Nästa projekt.
Kommentarer
Salo

Kul att du skaffat det :)

Haha, jag är faktiskt lite chockad, jag trode aldrig vi skulle va Höga på smak-o-metern! xD

2008-05-19 @ 15:35:17
URL: http://isabelsalos.blogg.se/
Fian

Haha vad menaru?

2008-05-19 @ 17:34:49
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/
Salo

Ehm... har faktiskt ingen aning ibland vad jag skriver? Men jag tror jag mena att vi har rätt så likadan musiksmak.

2008-05-19 @ 18:02:16
URL: http://isabelsalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0