4 November


Hey folks, jag mår ganska piss idag, det enda jag har gjort är att sova och det har jag inte tid med.. Eller, mja, nästan. Jag har ätit massa friterad kyckling också, och hälsat på en sjukis-patsy. Men på bussen, både påväg in och ut från stan så sov jag så djupt att folk fick knuffa på mig vid ändhållplatsen......... pinsamt.

Efter det gick jag hem och somnade i soffan i två timmar. Fan asså, jag somnade ändå vid 1 igår, ah typ som idag (ska sova efter detta inlägg) och vaknade vid 8. Det är 7 timmar, det borde räcka. Speciellt när jag mornar mig så bra med Vakna och ett varmt bad och så. Det är inte pang på liksom. Hepp.

Jag är så grymt oinspirerad och den där Austalientävlingen verkar gå åt pipsvängen (men jag skaaaa vinna). Som Patsy sa, allt är verkligen brunt och luktar illa just nu. Skit, 2008 skulle vara bra. Det skulle ju vara mitt år. Allt skulle ju lösa sig, men å-andra sidan har allt vänts emot mig de senaste dagarna typ. När jag mår så botten att jag till och med fläktar ut min odör på dig kära blogg, det är då det osar mens. Och nu kom jag på att den borde komma snart igen. Skönt, då är det bara min inställning det är fel på, inte världen. Jag kan skylla på mina hormoner.
Kommentarer
Natali

Äsch! Uppförsbackar är alltid jobbiga men sen tar man ju en rutschkana ner och då blir man glad! H en bra dag! <3

2008-11-04 @ 08:55:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0