NU ÄR DEN HÄR!!!!!!



Jag pratar självklart om tidningen, Mixtaped Magazine. Ni har väntat spänt och får vänta några yttefjutte dagar till. Tisdagen den 25 November beräknas den släppas på PRESSBYRÅN och PRESS STOP. Mestadels runt 08-området och andra större städer. Tyvärr har vi ingen makt om vart den kommer finnas (har ju vänner ända upp i Kiruna så det är många som inte kommer ha tillgång.) Men gråt inte för det. Jag och Bella beställda 50 extra för att sälja vid sidan om, men Trydells tryckeri var så schyssta att de skickade med en hel del till så nu har vi så det räcker för alla som vill ha ute i Sverige!!!

Jag kommer som sagt från och med några timmar skicka lite sneak peaks varje dag fram till den 25:e. Under tiden kan jag berätta att fetingen är på 100 sidor. Vi har slitigt arslet av oss så priset på 59 kronor är ingen big deal. Ni får verkligen mer än en McDonald's meny för de pengarna vill jag lova. Skulle nästan kunna lova pengarna-tillbaka garanti. Haha! Vad mer för snabbfakta då. Jo Sophia Somajo på framsidan, en övergrym tjej som jag creddat mycket på bloggen. Verkligen fantastisk på alla sätt och vis. Tidningen innehåller en 40 sidig London Guide som passar till den som reser, men även för den som stannar hemma. Då vi tipsar om butiker som har webbshoppar, eller märken som säljs på webbshoppar!

Återkommande inslag så som Krönika (Där begåvade och/eller roliga människor får sin plats), Demo (där vi pressenterar band som är fresh, underground och upcoming, det vi är bäst på. I denna tidning finner ni Steed Lord), Dagboken (där alla våra coola friends som åker till jordens alla hörn och gör de sjukaste sakerna, kan få det sagt. I detta nummer läser ni Amelies utflippade resa till Las Vegas och en Mötley Crüe/Aerosmith spelning), Profilen (Där coola myspacemänniskor och bloggare presenteras för att de är coola, inte för att de är kända, vi kör några snabba med allas våran Kesh), Save the Planet (För att vi också bryr oss, här ger vi er vardagliga tips, alltid. De tar aldrig slut. Små saker i vardagen förändrar saker.), Photoshoot (Detta nummer innehåller tre stycken), Mingel (Var du på Klever på Inkonst i Malmö i år? Var du grymt cool/snygg? Då kom du nog med på bild och förhoppningsvis med i tidningen också.)

Dessa är alltså återkommande inslag, förvänta er att alltid läsa om det grymmaste demobandet, personerna med schysstast stil och en fet kränika och dagbok. Artiklar, intervjuer och konsertrecensioner som denna tidning innehåller är: Antonio Riello, A-Trak, Sophia Somajo, Peaches, Spinnerette, Rancid, Blood Brothers och Kissin' Bombs som är en av photoshootsen.

Den nakna sanningen tänkte jag säga. Men här får ni tjyvkika lite medans ni ser mitt osminkade fejs och min avmattade extas. Slutet blev lite gej..


Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

FAN VA KUL! Nu blir jag med peppad, äntligen en bra tidning att läsa. LÄTT ATT MAN KÖPER DEN!



<3!

2008-11-17 @ 15:46:41
URL: http://viktoriatomic.se
Anonym

AMAGAAAD, äntligen. Nu när jag vet att den snart är här kan jag inte vänta. :D

Så jävla roligt att ni har lyckats få ut den, ni är så grymt duktiga.Jag kommer att hänga på låset på pressbyrån helt enkelt xD YEY!

Kram Linda!

2008-11-17 @ 16:44:19
Lia

va roligt!!! grattis!!

ja ska köpa!

2008-11-17 @ 16:47:23
sandra

shit vad spännande! jag hoppas att den kommer till västerås, då får min pojkvän springa in och köpa den innan kan ska till skolan, haha :D

2008-11-17 @ 16:50:08
URL: http://marinoni.blogg.se/
anna-sara

JAG SKA HA ETT EX!

2008-11-17 @ 18:17:28
VIKTORIA TOMIC.SE

Ja det tror ja minsann :D vadårå? Har dom hört av sig elle?

2008-11-17 @ 23:44:53
URL: http://viktoriatomic.se
Camilla

Åh spännande värre! Den ska jag köpa!

2008-11-18 @ 12:03:07
URL: http://beatdriven.blogg.se/
-CHRIS-

Sounds interesting, köper den direkt! ;D

2008-11-21 @ 02:20:35
URL: http://chrislondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0