All over sequin leggings - Snyggt?



Visst sa jag förra hösten att jag skulle kunna spy på all paljett? Visst är det ganska dubbelmoral att posta det här inlägget då? Luuuungt. Då känner du inte mig, så fort en trend har passerat så har den påverkat mig. Jag gillar att ha det när det är helt ute, det kan vara före eller efter hettan så att säga. Just leggings var jag lite småkär i under själva trenden men ville inte erkänna det. Trender är för pussys som inte har någon egen fantasi.


Klassiska svarta, kan aldrig bli fel, men blir lätt tråkiga. Dock lättast att matcha, men om man köper ett spektakulärt plagg så ska det vara spektakulärt på riktigt tycker jag.


Sen har vi min favorit, eller halvfavorit. Jag är helt nerkärad i grått, och detta ser spännande ut. Men ändå inte, hur ska man matcha?


Detta är ändå favoriterna, de känns mest girls night out och det är väl då jag tänkte använda dem. De känns mest Lady GaGa förstår ni nog min poäng.
Kommentarer
Sandra

Älskar att ha på mig trender en kort tid efter att det inte är lika hett längre. Inte för att det har så mycket att göra med paljett leggingsen men lite med texten att göra, ändå.. haha.

2008-10-07 @ 22:50:09
Anonym

Lite sent påkommet men var har du hittat de blå?

2008-12-18 @ 10:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0