15 September


Hej Darlings. Vaknade på världens sämsta sida, vi har två fertila hankatter hemma och jag misstänker att de börjar märka revir så mitt rum går inte att vistas i innan man typ svimmar av stanken. Man blir helt hög på amoniak, (det finns väll i kiss?) I vilket fall som helst så vaknade jag av stank (jag är grrrrymt svårtväckt). Så det var inte kul alls. Det jobbigaste med det hela var att man inte kunde spåra källan, och slänga in det i tvättstugan så man kunde somna om. Utan det verkar som han har gått och sprutat ner allt. VIDRIGT. Ge mig ett hem någon.

Däremot har jag ganska kul på jobbet. Och jag vart aspeppad nyss när jag surfade runt lite. Så ikväll kan ni förvänta er dessa inlägg: Bilder från GBG samt London resan, Del 4. Ett inlägg där jag tipsar om fantastiska uppfinnigar och företag som underlättar hela din vardag. Samt en hel del fashion reports.



Som sista ord innan jag rullar ner till McDonal's (gud jag har inte ätit där på två veckor så jag har abstinens). Patsy, som ingen lär ha undkommit vid detta laget. Hon efterlyser fortfarande kassetter till sitt konstprojekt. Så om du har några hemma (jag vet att du har, alla har) som ni inte använder. Skicka dem till oss, så får ni en överraskning. Om du bor här i 08 området eller kan ta dig hit så kan vi ju alla tre fika och snacka skit. Det blir kul!!
Kommentarer
Patsy

hej bejb!! Tack för hjälpen med kasettbandssökandet!! Love ya! E du där by the way?? Online typ??

2008-09-15 @ 21:22:18
URL: http://patsydarling.blogg.se/
Patsy

Tror du inte att jag oxå behöver ett csn-kort då???

2008-09-15 @ 21:51:32
URL: http://patsydarling.blogg.se/
Patsy

A egentligen!! Men tänk om dom kollar csn-kort i insläppet då?? Hmm.. detta tål att funderas på.. annars mailar jag fan Al Gore eller nåt ^^

2008-09-15 @ 21:54:36
URL: http://patsydarling.blogg.se/
Patsy

Men erkänn cp dyrt annars!! Fatta va galet!! Staten borde fan sponsra hela svenska folket för att få folk att gå på det där seminariet typ.. så kanske det skulle hända något nån jävla gång!!

2008-09-15 @ 21:56:17
URL: http://patsydarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0