Fashion report: Emilio Pucci Fall/Winter 2008/2009


Emilio Pucci och Alexander McQueen är mina två favorit designers. Både skor och kläder. När det gäller skor är det för tillfället Nicholas Kirkwood, Giambattista Valli och självklart Christian Louboutin. Dock, och jag måste däga detta. Dock tycker jag att alla budgetkedjor räcker helt utmärkt att handla på. Men ibland så kan man drömma. Nog om det.



Emilio Pucci hade självklart säsongens snyggaste och bästa fashion show i år. Trots att alla hyllar Victor & Rolfs - NO visning så tilltalar denna mig mest. Färgerna, mönstren, musiken, allting klickade. Inte minst jackorna. Jag vill ha en färgglad vinterjacka. Åtminstone en stor varm luva.


Jag säger heller inte nej till dessa skor, jag måste ha dem aprikosfärgade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0