P-p-p-poker face, p-p-poker face




Wow vart ska jag börja. Lite halv misär dag för min del. Planen var ju att jag skulle infinna mig längst fram vid Görna Lunds stora scen sisådär runt 14. Längst fram eller inget alls liksom. Påväg in till stan så bangar mitt sällskap, eller av väldigt goda skäl som jag inte behöver ta upp, så no hard feelings really. Men jag är en sån fegis som inte vågar gå själv på konserter, det funkar inte för mig. Så jag strövar på stan, impulshoppar (läs: tröstshoppar) på H&M för pengar jag inte har och väntar på att Natali ska komma till stan.

Vi kommer till Gröna Lund vid 19:30 och det är mislång kö överallt. Vi bestämmer oss för att köpa grönalundskortet, det där som man får gratis inträde på resten av säsongen, det kostade bara en tia mer än inträdet nu så det var ju helt klart värt det. Vi köade i över 30 min och vid 20:05 börjar jag få panik. Varför var jag inte här tidigare? Jag typ fullkomligt springer in och missar ändå introt, ser lite liksom, har ju sett det på datorn så det var inte så farligt. Men alltså jag såg ju inte ett piss och det var bara +60 och -14 där så det var ju asjobbigt grinigt folk och smockat som på Snoop Dogg hultsfred '05 liksom. Jag och Natali pallade bara se 3 låtar sedan gick vi och köpte mjukglass och pratade om livet istället. Man kunde ändå inte se någonting. Jag vart lite lack på mig själv att jag inte följde mitt härta och hookade upp med några främlingar längst fram tidigare på dagen. Men det är ju lätt att vara efterklok och det här är fan sista gången jag inte gör så, det har hänt så många gånger förut att jag har velat stå längst fram men bara svansat efter alla andra.

Lätt det sjukaste jag sett och en av de bästa konserterna. I liga med Justin Timberlake '07. Wow jag längtar verkligen till en redig inomhus konsert med henne och då ska Mixtaped Magazine tamefan fixa en redig intervju också. har ju redan A4 efter A4 med frågor som jag skrev för ett år sedan och som fortfarande är klockrena. Yes.

Jag är helt övertygad om att den här tjejen kommer vara nästa Elvis, Beatles, Michael Jackson, Madonna. Hon har glöden, engagemanget och drivet. Perfektionist som ska ha fingret med i spelet överallt. Jag vet att jag kommer se henne live 40 gånger till så det är liksom inget att gräma mig över att jag missade henne nu. Jag har redan missat henne de 3 tidigare korta spelningarna i Stockholm. Berns 19 Dec '08, Sommarkrysset 30 Aug '08 och NRJ in the park 31 Aug '08.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0