Asos mania / Perfect dress, an old favourite / cycling shorts


Mycket i ett inlägg men varför inte trycka ihop det när det ändå handlar om samma webbutik? Ja juste ASOS, så blir det inge mer ASOS-tjat från min sida på ett tag, eller jo.. Det blir det när jag ska tjata om hur underbara mina skor/leggings/läppstift är osv. Mitt paket har nämligen redan kommit!!! Jag hämtar ut dem imorgon och då blir det nog en videoblogg från vår lagerlokal på söder. Jag lovar inget, men jag hoppas själv, det var längesen jag videobloggade.

Dock är jag så himla trasig i hjärtat då jag missade mitt livs chans på en ASOS klänning jag vart på jakt efter i snart 2 år. Jag vet att den dyker upp på brittiska Ebay ganska ofta, men nästan aldrig i stl 6 (36), nästan aldrig i new condition, nästan aldrig så billig som drygt 100 kr med frakt inräknad. Åhhh åhhh stackars mig, vad ska jag nu ta mig till? Jag känner att mitt shoppaholic cravings, have to have beteende sakta växer fram igen hehe. Men visst är den snygg? Jag måste börja nöja mig med det jag har..

Detta är en gamal klänning från 2008 och är slutsåld sedan länge hos ASOS.com




Men för att komma till lita mer aktuella produkter på ASOS och nått som jag inte kan bestämma mig om det är hideous, assnyggt eller bara ballt; är dessa "cykelbyxor" som de gillar att kalla dem. Minns ni? Tigta shorts ner till halva låren, jag avskydde dem i klittrig spandex som man var tvungen att ha på gymnastiken och friidrotten. Jag tyckte dem var så jävla fula när jag var liten snorunge på 90-talet, förvisso hatade jag också Reeboks i alla dess former också. I vilket fall så kan jag inte hålla mig från att tycka att det är snyggt och nästan lite classy att ha snygga cykelbyxor under en kort klänning eller kjol, för att inte råka skymta skinkorna, eller muttan för all del. Dessutom blir det inte så påklätt eller too much som det kan bli ibland med leggings. Så man kan unna sig både färgklick eller clean svart spets. Man visar sina underbara ben samtidigt som kjolen kan vara kortkort utan att det ser knäppt ut, eller? Jag tror stenhårt på detta och att det kommer vara nya grejen nästa vår, typ med massa nitar och grejer på.

Sen är det bara ett plus att det är mitt nya favoritmärke MOTEL som gjort dem ;)

Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

Det skulle ju typ vara årets grej egentligen, nu i somras skulle de vara "FASHIIÅN" men de var inte så många som vågade använda dem. Jag köpte ett par svarta, men använde dem inte så jättemycket, när de var som varmast klibbade dem sådär omysigt haha... och angående gympan hahaha, nostalgi, jag tyckte nog om dem rätt bra på den tiden dock... ja minns att ja använde cykelbyxor mycket på fritiden också.

2009-12-02 @ 13:40:38
URL: http://viktoriatomic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0