Backstreets Back Alright!



Schleten barbiedoll.. Jag var nyss och såg Bsb, förvänta er en recension imorgon.. Jag skulle på efterfesten med grabbarna på ambassadeur, men skippar det för att hänga med vänner istället. Fick grym avsmak av stureplan i söndags, det ända stället jag tål där är typ berns, och spyan om man är med rätt folk..

Vill bara säga att imorgon på Vintagemarket så kommer Mixtaped Shop INTE stå, så ni vet.. Dock på söndag, och då har vi 10% på hela sortimentet, så planera er shopping, kanske julklappar?

I morgondagens lucka har vi en av julkalenders mest generösa erbjudande.. Nämligen våra fantastiska Half Clubmaster för endast 199 kronor.. Det är halva priset! På ni som har spanat på dem borde slå till för det kommer aldrig bli billigare än såhär, trust me! Sedan har vi gratis frakt om du skriver in JULIGEN, då sparar ni ytterligare 49 kr hehe, känner mig som jultomten ;)

Om ni vill så kan ni skriva ert önskeinnehåll i en lucka har i kommentarerna, vad vill ni att vi ska ha för treats? Sen måste jag bara tillägga att vi gör ace ace ace hot hot hot snygga julörhängen (man kan ju ha dem efter jul också om man vill) just nu. Jag är så nöööjd!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0