Gonatt mina hjärtegull!




Hej! Det var meningen att denna bild skulle bli postad under dagen men blogg.se ville tydligen inte sammarbeta idag, fanns inte ens ett utkast när jag loggade in på en dator. Även fast jag suttit och skrivit i evigheter. I alla fall så var jag rastlös på busshållsplatsen och då kan man alltid passa på att ta lite egopics. Notera mina läppar, visst är dem rosa? Katastrof mitt nya läppstift skulle ju vara coralfärgat dvs lite orange typ som Jackie, men detta är rosaröd i nästan en hemsk färg :( Sen smakar det inge gott heller. Note to self: Köp aldrig mer smink på nätet!


I dagens lucka mina vänner så får ni 30% på Mixtaped Magazine, samt våra hittills två designerhalsband gjorda för hand av oss, det blir 90 spänn pär halsband plus att frakten är gratis WOW! Kolla in webshoppen!
Kommentarer
N E T T

snygging!!!

2009-12-04 @ 13:12:08
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0