10 Februari


Hej älskade och hatade! Jag har en tendens att bli helt nere och deprimerad efter skolan, för att det är så mycket att hålla reda på som egentligen är lätt som en plätt. Men när allt kommer som kaka på kaka så blir man ju helt nertryckt. Dessutom så har jag skött en verksamhet i 1,5 år och har även gått andra företagsutbildningar. Så nu i början så är det mycket som jag redan kan, men ändå känns det helt förvirrande och jag måste släppa det. Allt löser sig i slutändan.

Samma sak typ när jag är exalterad och peppad att blogga, så gör jag min vanliga runda av research för intressanta inlägg att rapportera om osv. Och det är inte sällan jag hittar typ 15 st på samma kväll och det känns så överumplat att jag hellre skiter i det tyvärr. Förr hade jag ju tid att sitta och verkligen posta 10 inlägg på en dag och jag önskar att jag skulle kunna göra det. Jag ska bättra mig på den fronten, det går ju att välja ut en eller två av 15 också. Eller bli mer effektiv och kanske hinna med 4 st på en dag. Det hade ju vart guld.

Idag har för övrigt vart en perfekt strukturerad dag med många luckor som jag trots det lyckades fylla igen. Myndigheter och skit som ska dröja i telefon och man måste köa överallt. Men jag tog det lugnt för jag hade ju tid liksom. Det är nästan så att jag verkligen väntar på grön gubbe nu förtiden när jag går över gatan (om jag inte har bråttom) ofast märker man om det är OK att gå över gatan. Men ibland blir jag anti och står och väntar i ett par minuter fast det inte kommer en enda bil. Det är inte värt risken. Typiskt Stockholm och tycka att det är värt att komma 2 min före och riskera att bli med en olycka. Tänk på det kiddos!!

Dessutom måste jag säga att den här sommaren kommer bli den garanterat jävla bästa någonsin!!
Kommentarer
Natali

Jag vet ingenting! Vet bara att jag vill dra till Malmö ett tag. Vi får se hur det blir med lokalen och hur lång tid jag stannar. VI FÅR SE LIXOM! Om jag stannar länge måste du komma och hälsa på! <3

2009-02-11 @ 22:26:13
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0