Återigen en Michael Jackson natt för min del...



Åh.. Åh.. Såg begravningen live på Aftonbladet precis efter jag vaknat. Sedan kollade jag på TV4:as TV-tablå på TV'n (fick för mig att de skulle göra en Michael Jackson tribute dag).. Och de gjorde dem, men jag missade det för vår TV-tablå visade annat. Så jag kollade på MTV som också hade en tribute. Lagom vid 21 mitt i Dangerous Live grejen på fyran så upptäckte jag mitt misstag. Men nu ser jag att de har Minnes Cermonin på sin hemsida. De senaste 5 timmarna har jag plogat alla MJ-videor på TV4. Åh söta David Tainton hyllade han som fan och jag blir helt varm... Blev lite kär.

Jag känner igen namnet, jag googlar det, går in på Wikipedia... Varför känner jag igen honom? Aha Blossom Tainton... Vart bor han? Aha, Stockholm. Vad gör han? Hur kan man råka träffa honom? "2009 jobbar David som personlig tränare på Worldclass på Värmdö"... Jag börjar skratta lite inombords. Ska jag? Det är ju så lysande. Det är ett tecken...
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0