Jag hatar midsommar..


Usch jag är så jävla besviken idag, både på mig själv och några andra... Om man vet att det var en dålig idé att göra en grej förra året, varför i helvete är man berädd på att göra samma sak i år igen och göra ytterligare personer ledsna och besvikna. Och tro inte, bara för att jag inte vill komma.. Att jag är nöjd. Nej jag vill inte komma för jag vet att det kommer suga, jag kan inte skratta, ha roligt och låtsas som ingenting med personer som uppenbarligen inte vill umgås med mig.

Det är därför jag alltid är hemma med familjen på midsommar, men nu är de på landet.. Så.. Det är liksom inte samma sak, de kan aldrig göra mig besvikna på det sättet. Usch fyfan vad arg jag är.
Kommentarer
Natali

den är ny! från bikbok 70% rea! ingen fara! min midsommar vart också knas! festen jag skulle på vart inställd! haha. puss!

2009-06-20 @ 00:13:16
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0