20 April


 

Ojojoj vilken paus jag har haft. Vilken ångest man får varje natt man ska sova och man vet att man inte har bloggat den här dagen heller. Jag tvingade mig själv att inte ge med mig pga ångest och nu känner jag verkligen att jag bloggar på mina egna villkor. Det kan alltså komma dagar då jag bloggar 10 inlägg och många dagar då jag inte kommer blogga alls. Jag kommer som jag har sagt tidigare, försöka gå upp tidigare på mornarna och blogga åtminstone ett inlägg om dagen ;) Vi får se hur det går.

 

Ni kanske undrar vad det är för video jag har lagt upp, men jag kan säga att den här reklamen får mig att känna mig så grymt levande just nu. Jag får styrka, livsglädje och inspiration av den. Jag vet inte vad det är, men jag älskar ju simpla reklamer med enkelt och starkt budskap. Jag kände att den behövdes här på bloggen då jag äntligen har tagit steget tillbaka till blogglivet. Nu får vi se hur länge jag stannar!

Kommentarer
Sandra Marinoni

välkommen tillbaka ;D

2010-04-20 @ 14:33:05
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0