Jag blir helt kär!!



Haha "tuffis"... Synd att länken under **** var borttagen av arbetsgivaren, undra vad det var för jobb ;D

Är hon inte helt fantastisk? Min vän Natali! Jag kommer hem från en spontan utekväll på Rocks, och så möts jag av detta. Hon har totalt bombat min hotmail med olika jobb-tips. Jag blir helt varm i kroppen av kärlek. Detta är precis vad jag behöver som peppning, någon som tar tag i mig. Fast på ett inspirerande sätt istället för att bara tjata. Jag blir så himla paff bara, hon har ju alldeles precis flyttat till Paris! Och så hinner hon ändå med att läsa igenom platsbanken. En otrolig kvinna helt enkelt!

På måndag blir det att söka en massa jobb. Imorgon ska jag på en viktig träff ang. Sthlm Fashion Week så då hinns det inte med. Men det blir bra ändå.
Kommentarer
natali

Hihi <3

2010-01-24 @ 18:38:06
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0