Rockstar


Tja! Sov 1 timme i natt och snoozade i 1,5 timme. Haha på jävla sämst! Jag hatar snoozeknappen.. Sitter just nu i skolan i alla fall, dricker min favorit energy drink ROCKSTAR som äntligen har kommit till sverige. Dem innehåller koffein, guarana, ginseng OCH taurin, man blir helt lätt i huvet haha och lite rastlös. Sitter och lyssnar på en del dö-tråkiga redovisningar, asarogant av mig att blogga kanske men geez man ska snacka i 15 min men hon har hållt på i över 30... I alla fall så ska inte jag redovisa idag utan gör det imorgon och det är jag grymt peppad inför!!! Dont worry be Happy!
Kommentarer
Natali

Hahaha, helt rätt! Jag ska hoppa in i duschen nu, ses sen?!

2010-01-12 @ 12:12:18
URL: http://natalifikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0