4 Mars


Redan 4:e mars.. Helt SICK!!

I alla fall så vart jag helt mörbultad efter kryssningen, + jag firade min födelsedag på lördagen. Grattis. grattis, tack, tack :D.. Inte bara tre kvällars festande, utan 3 dygns festande gjorde att hela jag kollapsade. Hosta, ont i halsen, feber och ren utmattning har jag fått leva med sedan i söndags. Utdates kommer alltså senare.

Dock behöver jag hjälp! Min vän Alex som var med i webjokern till Melodifestivalen har hakat på ett mycket mer intressantare projekt. Tillsammans med Peter Swartling och producenten Red One ska några röstas fram för att bilda en supergrupp. Jag vet, efter dussintals av framträdanden att Alex är den rätte, så rösta nu. Five stars!!
Kommentarer
VIKTORIA TOMIC.SE

Done, han har min röst! =)

2010-03-05 @ 01:27:35
URL: http://viktoriatomic.se
Sandra Marinoni

grattis i efterskott sötis :D

2010-03-05 @ 01:32:16
URL: http://marinoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0