2 Februari



Inte lite rund under fötterna, haha! På Strömparterren, All Out Dubstep, LOVE STHLM, i samband med det kungliga bröllopet i somras. Foto: Girl and Robot

Sitter i skolan, inställd föreläsning. Det är inte första gången det händer, så fattigt. Idag är jag inte så arg för att jag har åkt hit i onödan, jag var så stentaggad för det var en gästföreläsning. Man kan ju vara irriterad över att de meddelade om inställningen så sent som igår, men jag är ärligt talat mest arg över att jag missar så mycket kunskap. Jag har inte räknat men p åförra kursen ställdes lätt 10-14 föreläsningar/seminarier/labbar in. Detta är första gången jag går på högskola men jag tror inte att det är så vanligt ändå alltså. Det är orimligt.

Jag är ju dock glad över att jag kan sitta här nu och göra en massa uppgifter jag skulle ha gjort ikväll, så då kan jag vara någelunda ledig ikväll. Det bästa är att jag blogga lite också ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0