3 Februari



Vissa dagar är jag super makead och leker modell på fotoskola, obs! Jag har inte så kort hår haha, + örhängena kommer till Mixtaped Shop inom kort. Foto: Alex Golub

En helt chill dag, kan inte komma på något vettigt jag har gjort idag om jag ska vara riktigt ärlig, tiden bara flög förbi. Eller jo vänta, jag har sorterat våra sopor, postat lite beställningar och köpt falafel. Jag var så lat att jag inte orkade laga mat idag så jag gick och köpte falafel, extra stor dessutom. En timme senaste står jag vid spisen och steker fiskpinnar likförbannat, haha! Och nu på kvällskvisten har jag proppat i mig 3 wienerbröd och en stor kopp med kaffe. Vad har jag för sjuka munchies? Jag är fortfarande hungrig!! Haha dricka kaffe efter midnatt också, det är helt bananas. Men imorgon är jag helt fri, och sedan är det helg så nu ska jag unna mig att inte tänka på när jag behöver sova. Vardagslyx!
Kommentarer
ellen

du ääär så jävla snygga allså!

2011-02-04 @ 09:54:06
URL: http://itsybitsyelenito.blogspot.com
Sandra Marinoni

sjukt snygg!!

och fan vad glad jag är att du är tillbaka :D

2011-02-04 @ 18:50:00
URL: http://marinoni.blogg.se/
annette

åh, förlåt att det tagit sån tid att svara..

men kan säga att så fort jag läste vad du skrev så börja jag böla.. du är så så fin fian <3 och allt är så himla sant!!!



det är så härligt att ha dig tillbaka här <3

2011-02-11 @ 03:31:03
URL: http://annettek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0