1 Oktober


Tiden går så snabbt, men nu vill jag det för en gångsskull. Jag hinner inte med bara. Men det ordnar sig. Sitter i skolan på en lördag, nio på kvällen dessutom. Jag orkar inte åka här ifrån, tanken var att jag skulle plugga idag men jag har knapt gjort något. Flummat runt har jag gjort, i min ensamhet. Spökskola. Ätit kall matlåda för micro-salen var låst. Pratat i telefon med Natali. Tittat på Idol.

Det enda jag vill är att komma här ifrån. Det enda jag vill är att bli klar med studierna så att man inte är låst längre. Jag får grov ångest över att jag har låst mig. Katt, lägenhet, företag. Jag vill inte ha något. Jag vill vara fri, kunna resa, kunna göra vad som helst. Men livet är inte så och det är så fruktansvärt deprimerande.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0