Awesome vecka!



Jag när jag var blond. Foto: Anna Wallin

Sitter i skolan och labbar. Enkla saker som vanligt, upphovsrätt på webb, webbanpassa bilder.... snark...

Så skönt, är ledig resten av veckan, har bara ett möte med en ny grupp vid lunch på fredag och det är ju bara intressant. Har dock sjukt mycket plugg att ta igen, jag typ drunknar. Har fått panikattacker hemma, känt mig helt värdelös, gråtit och ibland haft svårt att andas. Men det är bara den här terminen sen är det rätt soft nästa, om allt går som planerat så är jag ute och reser i världen.

Är så sjukt shoppingsugen, har inte handlat något nytt på evigheter, men jag har inte plats med grejer. Eller råd att köpa nytt. Tvärtom ska jag snart kränga iväg saker på tradera, bra för förådet och plånboken. Håll utkik ;)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0