Just nu...


Jag har insett att min nästa kyss...
Kommer inte hända förän om ett långt, långt tag.

Jag tänder på...
De som har insikt, tänker igenom saker. Humor, intelligens... De vanliga

Kärlek är...
Något som är svårt att hitta.

Tre saker med hösten jag tycker om...
Att man får lov att mysa inomhus, ljus & te.

Tre saker med hösten jag avskyr...
Jag avskyr allt med hösten nästan.

Jag kommer alltid vara...
Sjukt i huvet.

Det finaste som finns är...
När någon bryr sig.

Bebisar är...
Något jag längtat efter länge, men inte längre.

Min mobiltelefon är...
Lika sjuk som jag.

När jag bakar så bakar jag...
Så att det smakar skit.

Sist jag grät var...
Några dagar sedan, av ingen anledning alls.

Den värsta känslan är...
Hopplöshet, panikångest allt är i ett svart hål.

Den bästa känslan är...
Att känna sig behövd, ha en framtid, ha mål, ha råd att göra någonting kul. En kall öl på en uteservering på sommaren med den du älskar. Lycka.

Idag har jag...
Storhandlat, bokstavligen kört kundvagnen ända in i lägenheten :D

I morgon kommer jag...
Förförsta gången praktisera min yrkesroll som min utbildning ger mig. Projektledare.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0