Fians Julkalender '07 Del 22 - Min önskelista


Egentligen överdröses min önskelista av en massa digitalkameror, ny hårddisk, trumset, lägenhet och diverse saker som mami och papi inte kan och vill ge mig just nu. Istället listar jag de brädspel som jag dagligen går och fingrar på, på jobbet. Nu är julen i och försig förbi, annars hade detta varit perfekt julklappstips, men men. Köp dessa på mellandagsrean och ge bort i födelsedagspresent, det kommande året.

1. Stockholmsspelet. Läs motivering här.
image803

2. Retro. Ett spel med frågor om allt mellan 50-talet och 90-talet. Som namnet syftar på, Retro, en underbar nostalgi kick.

image804

3. Disney Trivial Pursuit. Det populära frågespelet Trivial Pursuit finns i massor med olika utgåvor. Denna innehåller bara frågor om Disney och dess historia. Min favorit, lugnt.
image805

4. Monopol. Eftersom jag har flyttat hemifrån och inte kan plocka fram familjens monopol när det är läge. Så måste man ju införskaffa sig ett eget exemplar av världens mest populära brädspel. Har ni hört att det ska komma ut en ny utgåva med Umeå istället för Norrmalmstorg?

image806


Eftersom jag gillar de som uppskattar min blogg så kommer Julkalendern även ge er mer än bara god läsning. Den 24 December kommer jag lotta ut 5 smycken designade av mig, för den som kommenterar i valfritt inlägg genom hela kalendern. Jag gillar inte att kalla det tävling, utan bara en bonus!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0