8 November


Idag har varit en mycket ointressant dag, så jag har inte så mycket att blogga om. Min väninna Frida jobbade på H&M i Täby idag, och hon fick vara med om Cavalli spektaklet. Det var kul att läsa hennes dagboksinlägg om det. Hoppas ni fick vad ni ville ha! Själv satt jag på en Grafisk Kommunikation B lektion (Jag går på Komvux för skojs skull, saknade gymnasiet redan första månaden på sommarlovet, DET NI ;D *pluggis*). Efter det åkte jag hem och sov, för som de flesta vet så sitter jag mest uppe på nätterna (så som nu ><). Efter det jobbade jag ett par timmar, åkte från mami och papi och sen hem och fikade med en nyfunnen kompis. <3 Sånt är alltid kul, mera sånt! Älskar att kunna prata om allt med en ny person. Malin gav mig även en bild från våran Studentskiva som jag aldrig sett förr, den kan jag bjuda på. Detta var inte kläderna jag sprang ut i, dem kan ni se i min presentation. Hoppas alla inte deppar över vädret <3

image279
Jag och Malin på vår studentskiva på K15 den 10 Maj 2007, DJ var Dave Laroxx från Crazy Nights ;D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0