GBG Way Out West - Bilder del 2


Fredag 8 Augusti


Var ni där? Did you like it?


Förkröka utanför området. Träffa Frida. Hon röker "gräs". Torr Sthlm humor.


Försöker vara snygg trots omständigheter.


Vi lyckades bra där känner jag


Haha kolla våra fötter. (Synd att bilder blir så små på Blogg.se)


Frida, innan hon visste vad som skulle hända.


Buraka Som Sistema


Shake that ass


R.I.P glajjor. (Jag köper likadana om du har, genomskinliga piloter från H&M 2006)

Dagens ris:
- Väktare i Nordstan som inte lät oss sitta mot väggen (innan affärerna öppnat). Orka vara bitter.
- Oproffsiga volontärer på Way Out West. Ärligt, vart hittade dem alla ärthjärnor?
- Toalett-Hitler strikes again. Denna gång fick inte Bella duscha rent håret i handfatet.
- Killen i kassan på restauranten på VIP-området. (Bella blev erbjuden att välja exakt vilken sallad hon ville ha i fönstret.)

Dagens ros:
- Fantastisk frukost på vårt favoritställe Tugg i Nordstan. Både gott och billigt.
- Vi fick gratis saft och regnponcho hos Telia.
- Mycket trevlig kvinna på skobutiken DNA i Nordstan.
- Josie & Paula för att dem kämpade för att vi skulle få sova någonstans.
- Getingar

Lördag 9 Augusti


Vi fick jordgubbar, nötter och nektariner av en trevlig gubbe, som tyckte vi behövde lite vitaminer. Resedagbok. Fräsch tjej efter att ha vart hemlös två dygn eyyy? (Jag hade duschat i alla fall)


Frida filmas för SVT's blogg PLS, jag her desperat letat efter videon, men finner ingen.


Kelis - Festivalens bästa konsert, tror jag?


Shake that ass


Hon var så jäkla gullig, berättade en massa saker, om resan till Sverige, livet och om hennes paus. Det här var hennes första konsert på över ett år. Jag känner mig hedrat att få se det.



Jag blev besviken på N.E.R.D


Linnea


Jag äcklar mig med att blåsa upp skräp i en kondom...


...och Bella lyckas fånga ögonblicket då den spricker. Skickligt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0