Uppe hela natten!


Eftersom jag var apatisk nästan hela helgen så får jag sota för det nu. Det gäller att rycka upp sig, för nu har jag sista veckan kvar på en 1-år lång utbildning och den utbildningen tänker jag inte förspilla bara för att jag mår som koskit. Ömka mig själv får jag göra senare i så fall...

Imorgon kl 9, alltså om 5 timmar så ska jag sitta på skolbänken och vara beredd att redovisa hela Mixtaped strategier och massa annat som jag inte gjort än. Jag kommer nog inte hinna men ska göra ett gott försök att sitta uppe i alla fall (Paradise Hotel på TV6 håller mig sällskap hehe) jag får skämmas som en gris imorgon för att jag är så osmidig. Men jag tror de förstår, då jag inte kunnat göra detta under hösten för att vi haft så hysteriskt mycket att göra med shoppen!

Åh aja, ville bara säga att jag fortfarande mår ganska dåligt, men inte dödsdåligt som i helgen. Jag ville verkligen bara dö typ. Av många små störiga anledningar. Jag ska inte hymla om mina såna tankar, såg en repris om självmord på nyhetsmorgon imorse och det är för mycket hysh hysh i Sverige ang det. I alla fall har jag ju tidigare märkt att mina panikattacker kommer i samband med mensen så jag tror att det är mer hormoniskt än psykiskt så jag ska kontakta läkare snart.
Kommentarer
N E T T

vad är det för utbildning du går?

2010-01-12 @ 04:47:44
URL: http://annettek.blogg.se/
Lina

Jag tror absolut att det kan hänga ihop med hormoner såntdär, det gör det iallafall för mig. Innan jag började med mina p-piller mådde jag skitdåligt precis innan jag skulle få mens, var jättedeppig, ville inte göra något utan helst bara dö, men för mig blev det bättre när jag började med p-piller.

2010-01-12 @ 16:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0