NOUBA till apoteket


Jag har varit en riktig representant för detta märke ända sedan 2007-någon gång. Hittade ett illrosa läppstift på Åhléns som visade sig sitta i flera timmar, vara matt och bra. Detta läppstift var av märket Nouba och jag har sedan dess konsumerat åtskilliga läppstift av den nyansen och många mer. Nu såg jag på TV att detta märke har kommit till Apoteket, vilket känns himla kul, dels att det tydligen är så skonligt för hälsan, men också för att både Åhléns och Kicks har tagit detta märke ur sina sortiment. På senaste tiden har jag fått beställa läppstiften från internet, Eleven och danska sidor bland annat. Och då kan man ju inte testa de olika nyanserna/kvalitéerna. Så bra initiativ Apoteket!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0