3 December


image578Längesen man uppdaterade er om mitt mer lite privata liv. Mycket har hänt. För mycket. Jag tycker inte om det. Hur ska man orka resten av livet när man inte orkar det lilla jag gör nu? Jag ska typ jobba fram till fredag och jag fruktar, hur lat är inte jag? Jag blir rädd!

I fredags var jag ledig, var mest sjuk och eländig. Men jag fick ett samtal från Chili.se, jag hade vunnit tävligen Nytt år Nytt hår. Och det betyder att jag just nu är brunett, jag som höll på att bli blondin, attans. I och med detta ska jag få gratis extensions från Great Hair. Man får bara buga och bocka och hoppas resultatet blir awesome. Då får ni garanterat se en ny presentationsbild.

Lördagen var awesome. Jag jobbade tre timmar, sen åkte jag hem till mami och papi och käkade tacos. Jag har hittat hemmareceptet till McDonald's Chicken Provance, eller nått, det smakade identiskt image579och I löv it. Sen hookade Patsy upp hos mig, och vi satt och drack Wild Thing Sparkling Strawberry med Sprite. Satt och tjattrade till kl 23. Gud vad hon är bra. Vi begav oss till Rocks och Sebastian Bach release party, om jag inte minns fel? Amelie hade fixat oss på listan, så inträde behövde vi inte betala. Vi gick upp på övervåningen såfort dem öppnade. Det dröjde inte långt förän en britt slog sig ner vid vårat bord, till en början var han trevlig, pratade om intelligenta saker, bjöd på drink osv. Men ju längre kvällen gick så började han bli mer och mer på, han trodde att jag spelade ett spel med honom. Jag var inte ett dugg intresserad? Han var till och med avundsjuk för att jag tog en fotografs email, så att jag skulle kunna få en bild. Vad är grejen? Nej, men han förstörde inte min kväll i alla fall.

Nicke Borg från Backyard Babies var DJ, jag har festat med snubben två gånger, och han kände igen mig. Det var skitkul. Han kände egentligen mer än igen mig, han blev till och med glad att se mig, fattar du hur många sura blickar jag fick eller? Han ville att jag skulle med Close Up-Båten, och det bestämde jag och Johanna direkt efter vi kom hem från Rock n Roll Båten. Patsy önskade Night Train och kvällen var fullgjord. Jag träffade Malin, och headbangade tills båda mina bästa bamboo örhängen gick sönder. Typiskt. Bilder kommer när Patsy orkar ladda upp :P

Detta kommer bli en glammig vecka som fan. Och veckans dag kommer bli Ondsag, då ska jag få mina extensions. Sedan ska jag på julshowen på Grand Hotel med jobbet. Jag kan inte vänta!

Hoppas ni får en kul och fartfylld vecka! och glöm inte att rösta på min blogg denna vecka!
Kommentarer
Nella

Benen har du jue på pressbilden ; ) Hehe, ser de mer använda ut? :D Jag vart riktigt sugen på att köpa de med kort skaft, kanske ska göra det vid nästa lön :D Tack för tipset!

2007-12-03 @ 06:45:20
URL: http://nellas.blogg.se
Demi

Svar: Ja de var lika snygga de!
Vad roligt att du vann tävlingen :)

2007-12-03 @ 18:54:50
URL: http://burcus.blogg.se
Fian

Nella: Men man ser ju inte hela benen :P Ja men skinnet är mer arbetat på nått sätt, de ser mer ut att vara min stil. Gört! Jag älskar Bronx, jag märker om du köper dem eftersom jag tittar in med jämna mellanrum (:

Demi: Javisst är båda snygga (:
Tack! Jag kan inte bärga mig, hoppas det blir snyggt på mig.

2007-12-04 @ 00:40:18
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0