Fians Julkalender '07 Del 23 - Året som gått


image814

Utvärdering av 2007 ;)

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag har aldrig förr spenderat 10 dagar i sträck i London. Jag har inte tagit studenten tidigare. Jag har startat företag ochcflyttat hemifrån. Ja det har hänt massa nytt för mig i år.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Nej, bara halvt. Nästa års nyårslöfte är att införskaffa mig massa nya balla band-tshirts.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, bara Alison, men hon är bara bekant (:
4. Dog någon som stod dig nära? Som tur är inte, även fast Värmdö varit haunted i år.
5. Vilka länder besökte du? Sverige, Finland (Silja Line ;P) och England.
6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008? En kärlek
7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas? Studenten 5/6 och Rock n Roll båten 20/9
8. Vad var din största framgång 2007? Avslutade kapitel
9. Största misstaget? Att ta med mig alla favoritkläder till Peace & Love
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nej, inget alls :P
11. Bästa köpet? Min Macbook Pro 15"
12. Vad spenderade du mest pengar på? Mat tror jag nog :D och då inräknas alla krogbesök XD
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Att jag träffade Patsy ^^
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007? Fergie - Big Girls Don't Cry. Så pinsamt att det är Victoria Silversteds favoritlåt.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har lärt mig att uppskatta mer det jag har, än att längta efter det jag inte har
16. Vad önskar du att du gjort mer? Festat, varit mer på med tidningen och utökat min vänskapskrets
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar :D
18. Hur tillbringade/tillbringar du julen 2007? Hos mami och papi med systrarna
20. Favoritprogram på TV? My Name is Earl är helt klart en ny favorit detta år, men annars Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år? Har nog inte läst någon. De jag lånade på biblioteket vart det ju inget av.
22. Största musikaliska upptäckten? Steed Lord? Fast de upptäckte vi redan 2006 i och för sig.
23. Något du önskade dig och fick? En ny vänn och ett nytt hem.
24. Något du önskade dig men inte fick? En kärlek och trumset
25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007? Jag minns inte :P På kvällen var vi på Debaser Slussen i alla fall.
26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Att vissa personer varit lite mer ärliga kanske.
27. Vad fick dig att må bra? Massa olika saker, denna blogg tillexempel.
28. Vilken kändis var du mest sugen på? Paolo Nutini
29. Vem saknade du? Många från högstadiet, på sommaren saknade jag alla på gymnasiet, dessutom saknade jag väl Erik mest hela året.
30. De bästa nya människorna du träffade? Patsy och Anna-Sara ^^


Eftersom jag gillar de som uppskattar min blogg så kommer Julkalendern även ge er mer än bara god läsning. Den 24 December kommer jag lotta ut 5 smycken designade av mig, för den som kommenterar i valfritt inlägg genom hela kalendern. Jag gillar inte att kalla det tävling, utan bara en bonus!
Kommentarer
Emilia

Hej!
Hur var det att starta eget företag? Vad är det för slags företag du har startat? Nyfiken :)

2008-01-04 @ 16:53:06
URL: http://fuckthemainstream.blogg.se
Fian

Svar: Det har inte hänt så mycket på företagsfronten än, så jag kan inte säga så mycket. Kan berätta att det tog 4 månader att få 13 olika namnförslag godkända av Bolagsverket. De är riktigt kinkiga med att ingen får heta liknande. Innan vi lämnade in ansökan dit så hade vi arbetat med planering av företaget ett år innan. Kan säga att det var vårat projektarbete som vi ville fortsätta med efter gymnasiet.

Jag har startat ett Handelsbolag sålänge. Vi ska börja med att starta en tidning men vi hoppas att vi senare också ska kunna ha en liten skiv/klädbutik på
Söder i Stockholm (:

2008-01-11 @ 07:29:28
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0