Fians Julkalender '07 Del 9 - Yay or nay?


Hot or not?
image654image655image656


Jag kikade igenom Asos i vanlig ordning, brukar fastna vid dessa och jag vet inte om jag tycker dem är gräsliga eller helt underbara. Jag får lite Gwen feeling, samtidigt som det ser ut som daily time hooker liksom. Vad tycker du? Yay or nay?

Eftersom jag gillar de som uppskattar min blogg så kommer Julkalendern även ge er mer än bara god läsning. Den 24 December kommer jag lotta ut 5 smycken designade av mig, för den som kommenterar i valfritt inlägg genom hela kalendern. Jag gillar inte att kalla det tävling, utan bara en bonus!
Kommentarer
Lina

Jag tycker dom är fina! Den runda tån gör att de inte ser så hooker-aktiga ut, fin form på dem! Fast de kräver nog rätt outfit och person för att se rätt ut :)

2007-12-10 @ 21:40:26
URL: http://linsenblogg.blogspot.com
Emma

de ligger faktiskt precis på gränsen. Kan se dem assnygga på någon cool tjej med lite egen stil, lite rockigt. Men på en med vanli stil, kjol och dessa en utekväll skulle de nog se taky ut. Fast så är det ju med det mesta, handlar om att matcha på ett coolt sätt =D

2007-12-10 @ 23:04:05
URL: http://thislifesofar.blogg.se
Storasyster

Håller med Lina, men jag tycker att klacken e lite för rak liksom.. den skulle suttit lite mer under foten.. men det e bara pettitesser

2007-12-10 @ 23:52:31
Fian

Lina: Du har rätt, men jag tycker också mönstret är lite porrigare än vanlig, stilren leopard (:

Om jag får skryta så är jag den alternativa personen som fixar ihop rätt outfit ;) Ska nog tjacka dessa för att bevisa det ;P

Emma: Visst är dem lite för mycket? Kanske bättre att använda dem till vardags än till fest, då det kanske blir mindre tacky?

Storasyster: Jag håller med dig också :D klacken sitter fel, och är aningen för smal för att hålla upp allt mönster..

2007-12-11 @ 00:27:53
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0