15 November


image316

Städa, städa, städa bort din sura min! Jag bjuder på denna, en bild på mig utan smink och mes städkepsen på. Jag stannar hos mami och papi en natt till. Gör en storrensning av mitt gamla rum, och allt blir bara STÖKIGARE? Hur lyckas man? Jo man har bara lagt allt i högar tidigare och nu måste jag sortera allt. Jag hade ju lovat att visa er runt, jag är grymt stolt över det här rummet. Nu får ni en sneak peak, men det är som sagt jättestökigt :D

Jag kunde inte låta bli bloggen även fast jag städar :D Gjorde linkarna rosa, för jag ville att min lilla nya "meny" på höger sida skulle vara rosa. Där kan ni nu lätt komma till presentationen, rösta på mig och maila! Adressen är som sagt [email protected].. Sen har jag lagt in en ny presentationsbild också, nu ska jag städa vidare, tjaooo!



Det var mig en dyr, 450 kronors städmössa!
Kommentarer
Pearlish

skön bild hehe :P

2007-11-18 @ 15:20:05
URL: http://theeternalparadise.blogspot.com
Fian

Tack ;)haha

2007-11-19 @ 01:50:40
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0