32 timmar kvar till Roberto Cavalli at H&M


image280

Klockan är 3.00 på natten och jag kan inte sova som vanligt. Jag ska upp tidigt på personalmöte, fan också. Roar mig som bäst med att prata med min nattkompis Johanna på Msn. Bläddra igenom mailen, där jag upptäcker att man nu kan se HELA Cavallis kollektion, inkl smycken och skor. Tidigare har jag bara postat kläderna. Det är inte så himmla mycket imponerande tillägg i kollektionen, men jag slänger upp allt ändå. Annars kan du gå till H&M's egen sida och kolla.




Förresten har ni sett reklamfilmen för kollektionen? Jag skulle också vilja festa 3 veckor i sträck! Hittade inte fulla versionen, men för er som inte sett nått så finns en kort här!


Kommentarer
frida

fast underkläderna är nästan snyggast :P leopardunderkläder är aaaldrig fel hehe
längtar tills imorn då man får se alla kräla på golvet, och slåss om dem haha.

2007-11-07 @ 23:41:35
Fian

Jag har typ 6 leopard BHar så det lider ingen nöd på det :P

2008-02-19 @ 11:25:39
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0