5 November


Äntligen har jag fått upp en banner! Som jag längtat! Den kanske inte är världens finaste, men jag ville att den skulle symbolisera allt som beskriver min blogg. Som det har tagit tid att klura ut hur man får upp den! Nu ska jag bara ändra utseende och låtar på min MP3 så är min blogg fulbordad till utseendet ett tag!

Jag trodde att det här med att flytta hemifrån skulle göra mig till en mognare person. Men icke, jag stökar ner värre än förut, jag sitter uppe längre på nätterna osv. Det enda positiva är att jag äter heeeela tiden, jag vill gå upp i vikt och då är det bra. Jobbigt bara om pengarna hinner ta slut innan lönen kommer, då får man svälta :D

Jag och Linda ville avsluta Halloween på lördag kväll med en riktig rysare. Så vi hyrde en film som hette Svarta Dahlian. Inte Den Svarta Dahlian, utan Svarta Dahlian. Det verkade spännande handling på baksidan och framsidan såg bra ut. Men när vi kom hem och började titta så trodde vi att det var ett skämt, vi kände oss hånade. Det var sämst skådisar, sämst ljus och ljud upptagning och allt var allmänt amatör. Det var ingen rysare alls, utan mer en komedi där dem stod och dansade i slow motion med likdelar. Är det vad man vill se? Det liknade mest som en långdragen dålig p-rulle. Jag ringde till dem vi hyrde hos, för vi skulle behålla filmen i 7 dagar. Som tur var lät dem mig byta till en annan, så imorron ska vi se på Marie Antoinette. Den är i alla fall inte amatör.
Kommentarer
amanda

eller hur!!
Det kan du göra. Du var amelies kompis som vi träffade på festen, eller hur? känner igen dig lite iaf.

2007-11-05 @ 18:36:40
URL: http://suzieq.blogg.se
Fian

Yes that's me!

2008-02-19 @ 11:21:54
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0