6 November


Sitter hemma på Telefonplan och segar. Ska åka hem till mami och papi idag och kanske ni får se bilder på mitt gamla rum då. Om jag lyckas röja det någon gång, skiten bara flyttar på sig. Jag ska sova där 2 nätter och det ska bli så skönt att få mammas mat i magen. Saker jag måste ha med mig när jag sover borta; Dator, Kudde, P-piller och väckarklocka. Så det är det ända jag behöver packa sen kan jag sticka. Men jag vill inte åka än, jag vet inte varför. En bra sak är att det är Desperate Housewives ikväll. Då ska vi få se vad Gabriel ställer till med för bröllop :D

...BÄSTA köp:
1. Min skinnjacka från H&M för 999, tyckte den var dyr först men It was all worth it!
2. Gul&Blå jeans, de har snart hållt i två år nu och dem är så snygga att jag använder dem varje dag.
3. Zebra klackskor från Ebay för ett tag sen. De är helt underbara, över 10cm klack men de känns som att gå i gympaskor.

...SÄMSTA köp:
1. Massa skräp från Tradera, H&M, Asos och alla andra lågkvalitativa ställen
2. Brösttejp, jag hade en klänning med öppen rygg på min studentskiva, och tyckte det vore en bra idé. Men tejpen ville inte fastna, varning asså haha!
3. Egentligen är det för mycket dåliga saker man har köpt, de bra är lättare att rabbla upp, jag har nog aldrig köpt nått jättedåligt.

...SENASTE köp:
1. Halloween grejer och Leopard tights
2. Halsband från Ebay
3. Kissjacka från Ebay

...KOMMANDE köp:
1. Ett gäng plagg designade av Steed Lord at H&M
2. Roberto Cavallio's Zebraklänning?
3. Ny handsfree till telefonen, om jag ska pendla så som jag gör så måste jag ha en ny
4. Svarta drinkglas från Urban Outfitters
5. Tshirtar från 80s tees
6. 1000 grejer från Asos
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0