Christian Dior


image370

Då var det dags att blicka framåt nästa sommar. Jag vill redan nu dra på mig en klänning, ett par lätta pumps, stoora glassiga glajer och sitta på en uteservering och sippa på en öl med bästa sällskapet. Här kommer mina favoritskor från Christian Dior. Helt otroliga.

Christian Dior Fashion show - Cruise 2008



För mig är det onödigt att blicka över fötterna när jag kollar på High Fashion, jag gillar skorna, men oftast inte kläderna. Men dessa byxor kunde jag inte motstå. De är väldigt cheesy, och jag skulle säkert inte passa i dem. Men jag älskar på nått sätt passormen, och kombinationen med skorna. Jag sitter här och drägglar. Väskan skulle jag inte heller tacka nej till! Note to self: Spara pengar till ett par schyssta designer skor.

image371




Skulle inte heller tacka nej till den här väskan. Christian Dior hade också en Trenchcoat och två klänningar i Zebra. Inte helt olika Roberto Cavallis (kanske inte figuren, men mönstret). Lite kul, undra vad som kommer vara mode i sommar när alla är trötta på Leopard? Hah jag som älskat Zebra i flera år!

image379

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0