Just nu


image277

Just nu:

Musik: Britney Spears nya album Blackout
Butik: H&M är väl ganska het nu med en massa designer sammarbeten
Tidning: Läser ingen speciell just nu men skulle vilja ha denna.
Land:
Skulle inte tacka nej för att få åka till Indien just nu
Hemsida: Denna blogg, men annars Mixtaped.
Stuff: Vilken svår fråga, vad man har eller vill ha? Det är väl en självtolkning, just nu vill jag ha en massa fina julgrejer.
Bok: Det här är ingen bok - Linda Skugge
Mobil: Den som alla andra verkar ha, men min överlevde ett fall på 20 m. Sony Ericsson Walkman Phone w810i
Dricka: Solbacka vin
Äta:
Penne Rigate med ketchup och svartpeppar
Färg:
Always and forever Pink
Pojkvän: Ingen ;/
Film: En som aldrig blir dålig; My Neighbour Totoro
Saknar: Supa i parken och se solen gå ner kl 23.00
Vill ha:
Sommar och sol, Festival
Vill ha2: Close-Up båten får gärna komma närmare
Vill ha3: Julafton vore mysigt, och ett dunder Nyår efter
Citat: I'm Miss American Dream since I was 17
Don't matter if I step on the scene
Or sneak away to the Philippines
They still got pictures of my derrière in the magazine
Sämst: Sega dagar, får inget gjort, allmän olust
Bäst: Alla söta kommentarer jag får av er
Bäst2: Tiden går snabbt och rätt som det är så är det sommar
Sämst2: Stockholm är incest och äckligt
Sämst3: Sen kan jag inte klaga mer :D
Just nu: Nu ska jag rensa min gamla barnkammare så ska ni få se mina inrednings skillz.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0