Skolmassaker i Sverige


Helgon.net har just nu en poll där frågan lyder "Tror du att det kommer att ske en skolmassaker i Sverige inom de närmsta åren?".. Hittills är svaren; Ja 43,8%, Nej 25,5%, Kanske 30,7%...

image296

Fett läskigt, tur att man inte går i skolan längre.. Men ni som gör det, höll öronen på spänn. Dessutom tycker jag att alla som är utstötta borde få mer uppmärksamhet, på sätt och vis kan man ju förstå deras frustration. Så om ni inte vill bli nerskjutna i skolan, sluta mobba folk, sluta snacka skit, sluta kolla snett och sluta frysa ut.

Jag röstade nej i pollen, Sverige (till skillnad från Finland, USA, Ryssland och alla andra länder där skolmassaker har skett), är mycket bättre på att förebygga mobbing. Men fett inte tillräckligt!


Du får gärna lämna en kommentar, men om du inte har något att säga så gör du mig glad bara genom att klicka här för att rösta på mig ^^
Kommentarer
liaaaaaaa

skulle inte bli lessen om de hände i min skola...

2007-11-12 @ 18:48:56
Fian

Självklart! Vem skulle inte? Jag är livrädd även fast jag inte känner mig delaktig i diskussionen längre. Hoppas verkigen inte att det händer Sverige.

2007-11-12 @ 18:53:03
URL: http://www.hollywooddiet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0