24 Oktober


image96Det var meningen att jag skulle sova för länge sen. Men jag lyckades vända dygnet nått regält i helgen. Jag hoppas jag är pigg när jag vaknar om 6 timmar. Jag ska städa en massa imorron, för dagen efter det flyttar jag. Sen måste jag till biblioteket och låna lite medicin för själen, jag ska börja läsa mer böcker. Jag känner att jag måste sysselsätta mig lite så man inte sitter och deppar ihop i höstmörkret. Dessutom börjar jag jobba kl 16 imorron och det ser jag fram emot, det var länge sen nu!

Jag undrar bara vart jag varit hela tiden? Sen när har T.I suttit i häktet? Helt sjukt att jag missat det totalt! Jag hoppas verkligen han kommer ut så fort som möjligt för jag vill höra mera. T.I har varit en av mina största musikfavoriter de senaste året, han är ju även grymt läcker!


I vårt nattugglande så upptäckte Johanna Royale en blogg som jag tycker är värd att uppmärksammas. Nämligen Puddingens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0