25 Oktober


Jag gör det igen! Sitter uppe till 4 och hjälper inte mig själv i målet att vända tillbaka dygnet. Nu är det nästan too late, kan ha det så här tills efter denna helg. Om det inte vore så att jag jobbade både Lördag och Söndag -.- Men pengar är pengar och nu ska jag ha råd att betala min egen mat.

Jag ligger (otroligt nog) kvar på Style Search förstaplats för bloggar. Gör mig inte besviken när jag vaknar imorron, (förresten vaknar jag om 3 timmar så ni hinner nog inte göra så mycket under den tiden). Men vad jag vill ha sagt är att ni får gärna rösta på min blogg på knappen här under. Det är inget trick, och ni behöver inte fylla i nått eller lämna ut några uppgifter. Det är som ett klick för skogen, fast som ett klick för Fian. Det tar en millisekund, så seså klicka nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0